10.1.05

Grand Canaria!!


Året begynte med stille og rolig med en tur til Halvor på Grand Canaria. En sterkt subsidiert tur som jeg er meget takknemlig for! Tiden i Lux og vinternorge ble fort glemt da gradestokken lå godt over 20+. Det ble imidlertid lite bading og soling, det er nemlig viktig å støtte opp om det lokale næringsliv i Puerto Rico's (Las Vegas for innvidde) natteliv. Stor takk til Terje som passet godt på meg i løvens hule. Ikke mange steder man blir forsøkt sjekket opp av en superstylet dame på 55-60år i kort skjørt og en utringing vi sent kommer til å glemme..

Halvor fikk desverre lungebetennelse første uka jeg var på besøk, noe som satte en demper på partylivet. Det reddet nok sparegrisen min og ikke minst bidro det til at oppholdet ble noe mer avslappet og behagelig enn fryktet. Vi fikk til og med tid til noen dagers jobbing.

Når jeg selv leser det jeg har skrevet ser det ut til at jeg har vært på en to ukers partytur. Det skal i rettferdighetens navn sies at jeg kun var ute tre -3- netter av 14 mulige. Det får være måte på til å skryte på seg. Det skal også sies at to uker på Grand Canaria sår en spire til misunnelse for de som har anledning til å bo der nede hele vinteren. Blir nok en pensjonisttilværelse i varmen på undertegnede..

Ingen kommentarer: